Klientų zona
Demo
Turite klausimų dėl CRM?
+370 657 58414

Bankroto valdymui

Bankroto administravimo procesą sudaro daugybė įvairių užduočių, veiksmų, kurias privaloma atlikti norint sėkmingai užbaigti bankrotą. Specializuota bankroto administravimo sistema leidžia patogiai valdyti turimus duomenis, kruopščiai suplanuoti ir stebėti mažiausius proceso žingsnelius. Sistemoje galimas įmonių informacijos kaupimas ir valdymas, turto pardavimas, darbų eigos sudarymas etapais, efektyvus numatomų darbų planavimas. 

 

 

 

  • Efektyvus bankroto administravimas
  • Darbų planavimas ir suskirstymas į etapus                              
  • Kreditorių, debitorių valdymas
  • Grąžintos, išmokėtos sumos 
  • Dokumentų generavimas ir siuntimas masiniu būdu

 

 

Užtikrinama duomenų apsauga

Įmonių valdymas

Vienoje sistemoje visi reikalingiausi duomenys bankroto administravimui. Sistemoje įdiegtas specialus modulis, kuris pritaikytas įmonių informacijos rinkimui ir valdymui. Šiame modulyje įmonės kortelėje valdoma informacija apie bankrotą, teismo posėdžius, bankroto lėšas. 

Etapų valdymas

Įmonės kortelėje matomi etapai, kuriuos sudaro mažesni privalomi darbai norint uždaryti bankrotą. Etapai valdomi pačioje sistemoje, todėl sudaroma galimybė lengviau planuoti kiekvieną bankroto žingsnį, numatomus darbus bei terminus. Prie kiekvieno etapo žingsnio pridedamas terminas, kuris leidžia planuoti ir nepraleisti kitų, svarbių darbų. Kiekvienas įgyvendinamas etapo žingsnis pažymimas darbo kortelėje, todėl nepraleidžiamas nei vienas svarbus veiksmas. 

Laiškų siuntimas adresatų grupėms

Įgyvendinant bankroto administravimo etapo žingsnius yra pritaikyta galimybė automatiškai generuoti įvairius dokumentus, laiškus apie numatomus susirinkimus ir juos siųsti kreditoriams, debitoriams ar kitai pasirinktai adresatų grupei. Siunčiant laiškus masiniu būdu sutaupomas laikas, kuris gali būti išnaudojamas efektyviau atliekant kitus darbus.  

Turto valdymas

Specializuotoje sistemoje sudaromas kiekvieno administruojamo bankroto turto sąrašas. Prie turto nurodomos kainos,  matoma kainų istorija, konkreti turto informacija - kokiam bankrotui priklauso turtas. Sistemoje galimas patogus ir greitas turto pardavimas bei varžytinių sudarymas.                                                                                                                                                                                                                                                

Darbo kortelė

Sistemoje nepraleidžiamas nei vienas svarbus žingsnis bankroto adminstravime ir viskas atliekama laiku. Prie kiekvieno etapo žingsnio, darbo kortelėje žymimas atliktas darbas ir pridedami gauti dokumentai tolimesniam darbui. Taip visuomet darbuotojas, administruojantis bankrotą, mato ką reikės atlikti ir per kokį terminą. Žymint atliktus darbus visuomet bus aišku kokie dokumentai yra surinkti, o kurių trūksta bei nereikės laiko gaišti ieškant anksčiau gautų ir siųstų dokumentų. 

Sąskaitos

Lengvai valdykite sąskaitas. Vos kelių mygtukų paspaudimu išrašysite kreditinę sąskaitą, sugeneruosite  ir išsiųsite sąskaitą parduodant turtą. Išsiuntę sąskaitą modulyje matysite kokia yra būsena, todėl jei pirkėjas laiku neapmokės sąskaitos galėsite vieno mygtuko paspaudimu išsiųsti priminimą dėl apmokėjimo. 

Šablonai

Taupykite laiką. Sukurkite sąskaitų, siunčiamų laiškų bei kitų raštų šablonus. Bankroto administravimo sistemoje generuojant dokumentą pagal šabloną automatiškai pritaikomas linksniavimas bei įrašoma suma žodžiais. Vieno mygtuko paspaudimu sugeneruosite turto pardavimo sąskaitą, laišką ar kitą dokumentą ir taip pat lengvai išsiųsite kreditoriui, debitoriui ar klientui. 

Informacijos saugumas

Duomenų saugumas Lexita CRM sistemoje garantuotas. Pasinaudojęs vartotojų valdymo funkcija vadovas ar kitas paskirtas atsakingas asmuo galės valdyti kiekvieno darbuotojo prieinamumą prie turimos informacijos sistemoje. Taip pat vartotojų valdymo funkcijos pagalba visada bus matoma darbuotojo prisijungimo istoriją - kada prisijungė prie sistemos ir iš kokio IP adreso.    

Redagavimo istorija

Neprarasite naudingos informacijos apie įmonę. Kiekvienoje įmonės kortelėje matysite redagavimo istoriją - padarytus pakeitimus, prieš tai buvusias reikšmes bei kas pakeitė duomenis, todėl išvengsite nesusipratimų ir neprarasite naudingos informacijos apie įmonę.

Duomenų paieška

Jums nebereikės gaišti laiko ieškant duomenų. Visoje Lexita CRM sistemoje, prie kiekvieno modulio galėsite pasinaudoti greita duomenų paieška, kurios pagalba sutaupysite daug laiko ieškant duomenų. Pakaks įrašyti vos kelias raides ir matysite visus susijusius duomenis. Dar greitesnei ir tikslesnei paieškai galėsite pasinaudoti filtrais pritaikytais prie kiekvieno modulio.

Greitas eksportavimas

Jūsų patogesniam ir spartesniam darbui – greitas eksportavimas. Dabar jūs galėsite kiekvieno modulio duomenis vieno mygtuko paspaudimu eksportuoti į Excel. Taip pat lengvai eksportuosite ar importuosite duomenis iš/į buhalterinės apskaitos programą Rivilė, todėl tai labai pravers tvarkant įmonės buhalteriją. 

Pritaikymas

Galimas sistemos koregavimas pagal jūsų poreikius. Susisiekite su mumis ir rasime sprendimą geriausiai atitinkantį jūsų verslo poreikius. 

Susisiekite su mumis!
  Pageidauju CRM prezentacijos
Išbandykite
DEMO
Kaina
  Konsultacija gyvai