Klientų zona
Demo
Turite klausimų dėl CRM?
+370 657 58414

CRM

KAS YRA LEXITA CRM? 

Ryšių su klientais valdymas – CRM (angl. Customer Relationship Management) sistema, kuri padeda efektyviau valdyti visą informaciją tiek apie esamus tiek apie potencialius klientus bei gerina pardavimo procesą. CRM sistema sujungia žmones ir technologijas, verslo procesus siekiant pagrindinio tikslo – ryšių su klientais gerinimo. Tai visos kompanijos verslo strategija skirta mažinti išlaidas ir didinti pelningumą,klientų pasitenkinimą darbo kokybe, bei užsitikrinti lojalumą bei palaikymą.

Lexita CRM sistema leidžia efektingiau planuoti pardavimus, valdyti informaciją apie klientus, matyti visą bendravimo istoriją bei susijusius dokumentus. Kiekvienas darbuotojas dirbs efektingiau, sumažės nesusipratimų ar klaidų tikimybė bei padidės klientų pasitenkinimas aptarnavimo kokybe. Sistema padeda analizuoti ir geriau organizuoti įmonės veiklą, pardavimus, numatyti galimybes, todėl naudinga ne tik klientų valdymui, bet ir įmonės vidinei komunikacijai. Lexita CRM sistema palengvina darbą keičiantis darbuotojams - matomi ne tik esami ir būsimi įvykiai, bet ir praeitis, klientų informacija, bendravimo istorija, kuri svarbi siekiant užtikrinti kokybišką aptarnavimą. 

KAIP TAI VEIKIA? 

Lexita CRM sistema nereikalauja jokios papildomos įrangos ar specialios programos. Tereikia turėti interneto ryši, kompiuterį, interneto naršyklę ir prie sistemos bus galima prisijungti iš bet kurios pasaulio vietos. 

Veikia su visomis naršyklėmis: Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari.

 

Susisiekite su mumis!
  Pageidauju CRM prezentacijos
Išbandykite
DEMO
  Konsultacija gyvai