Nauda
Naudojant įvairias programas ar universalias sistemas gaunama pavienė nauda atskiroms kasdienio darbo funkcijoms, bet Lexita CRM pritaikyta veiklos sričiai suteikia įvairiapusišką naudą kiekvienam įmonės darbuotojui ir padeda gerint įmonės veiklos rodiklius.
Mažiau išlaidų - daugiau pajamų:
- Sumažės klientų valdymo kaštai;
- Padidės klientų pasitenkinimas aptarnavimo kokybė;
- Padidės darbuotojų darbo našumas ir efektyvumas;
- Galėsite prognozuoti pardavimus, palyginti ankstesnių prognozių tikslumą;
- Didesnė informacijos sklaida įmonės viduje;
- Greitesnis į klientą orientuotas aptarnavimas;
- Sumažės laiko sąnaudos informacijos paieškai;
- Efektyvesnis darbo laiko planavimas;
- Sumažės žmogaus klaidų tikimybė;
- Vieninga informacijos bazė visoje organizacijoje;
- Momentinė prieiga prie visos Jūsų verslui svarbios medžiagos;
- Neprarandama svarbi informacija keičiantis darbuotojams;
- Užtikrinamas naudojamos informacijos konfidencialumas, saugumo priemonės;
- Nereikia diegti specializuotų programų darbiniuose kompiuteriuose;
- Galima dirbti iš bet kurios pasaulio vietos turint interneto ryšį ir naršyklę;