Klientų zona
Demo
Turite klausimų dėl CRM?
+370 657 58414

Efektyvesni priminimai

2014-03-05

Pasitaiko atvejų, kai sudarytiems susitikimams ar kitiems įvykiams vieno priminimo nepakanka ar atliekant kitus darbus kartais pasimiršta priminimai pasirodę ekrane. Tam, kad daugiau taip neatsitiktų, papildėme priminimų galimybes. Visi sukurti įvykiai (susitikimai, skambučiai ir kt.) dabar bus matomi sistemoje dirbant bet kuriame modulyje, todėl netgi peržiūrėtas priminimas visada bus matomas.

Dar vienas Lexita CRM papildomas funkcionalumas – pranešimai, kurie  yra skirti matyti pakeitimus susijusius su pažymėtomis kortelėmis. Taip pat prie užduočių priskirti sekėjai matys atnaujinimus ir kitus pakeitimus, todėl į kiekvieną informacijos pakeitimą trumpės reakcijos laikas, greičiau vyks numatomi darbai.   

Kaip tai veikia?

1. Kortelėje (kliento, užduoties ir kt.) priskirti norimą asmenį kaip sekėją.

2. Sukuriant užduotį priskirti sekėjai, atsakingi asmenys vykdymui matys visus naujus pakeitimus su užduotimi. 

3. Lexita CRM sistemoje sukurti visi įvykiai iššoksta lango viršuje.

4. Įvykius galima atidėti, išjungti, matyti platesnę informaciją.  

Previous Next
2016-08-11
septyni-metai-7-ta-crm-versija
2015-02-23
Klientų zona - greitesnis problemų sprendimas!
2014-04-09
Skambuciai tiesiai iš Lexita CRM sistemos
2014-03-19
Elektroninis paštas Lexita CRM sistemoje
2014-03-05
Efektyvesni priminimai
2014-03-05
Papildomas užduočių funkcionalumas
2013-10-09
Patogesnis bendravimas su kolegomis
  Konsultacija gyvai