Klientų zona
Demo
Turite klausimų dėl CRM?
+370 657 58414

Elektroninis paštas Lexita CRM sistemoje

2014-03-19

 

Nuo šiol Lexita CRM sistemoje matysite visus siunčiamus ir gaunamus klientų elektroninius laiškus. Sinchronizavimas su elektroniniu paštu padės dar geriau ir efektyviau valdyti bendravimą su klientu, išsiaiškinti poreikius bei neprarasti svarbios bendravimo istorijos dalies. Taip pat nebereikės gaišti laiko ieškant siųsto ar gauto laiško – prie kiekvieno kliento kortelės rasite el. laiškus susijusius su klientu bei matysite el. laiško turinį su priedais. 

 


Kaip tai veikia? 

Kad būtų galima matyti siunčiamus ir gaunamus laiškus reikalinga pašto serverio konfigūracija:

Sistemiškai tai veikia taip kad el pašto serveris sukonfigūruojamas taip kad  - siunčiamų ir gaunamų laiškų kopijos (serverio lygyje) nukreipiamos į konkrečią el pašto dėžutę  pvz crm@lexita.lt- mūsų sistema tą dėžutę periodiškai tikirna ir suriša žinutes su klientais. Dėl serverio konfigūracijos reikia derinti su el pašto paslaugos tiekėju.  

Konfigūracija serverio lygmeniu pati patikimaiusia - nes laiškai atsiras sistemoje nesvarbu kaip juos rašysite ar gausite, per outlook, mobilų telefona ar webmailą (Kai kurie tiekėjai negali pasiūlyti išsiunčiamų laiškų nukreipimo- tokiu atveju  reikalinga outlook taisyklė  (gaunamų laiškų nukreipimą siūlo visi be išimties))

 

Tiekėjas Veikimas
Office 365 VISI Nukreipimai atliekami serverio lygyje
 
Hostex gaunamų ir siunčiamų laiškų nukreipimas atliekamas serverio lygyje- užprašius per klientų zoną
 
Serveriai.lt gaunamų laiškų nukreipimas atliekamas serverio lygyje, siunčiamų - varotojo kompiuteryje (skaityti outlook konfigūravimas)
 
http://www.ipserverone.info/control-panel/how-to-add-email-forwarder/ 
   

 

Outlook konfigūravimas

 

 

 Reikalingas kai pašto serveri nemoka nukreipti išsiunčiamų žinučių:

 

 

 

Dim objRecip As Recipient
Dim strMsg As String
Dim res As Integer
Dim strBcc As String
On Error Resume Next

' #### USER OPTIONS ####
' address for Bcc -- must be SMTP address or resolvable
' to a name in the address book
strBcc = "SomeEmailAddress@domain.com"

Set objRecip = Item.Recipients.Add(strBcc)
objRecip.Type = olBCC
If Not objRecip.Resolve Then
strMsg = "Could not resolve the Bcc recipient. " & _
"Do you want still to send the message?"
res = MsgBox(strMsg, vbYesNo + vbDefaultButton1, _
"Could Not Resolve Bcc Recipient")
If res = vbNo Then
Cancel = True
End If
End If

Set objRecip = Nothing

Atlikus šiuos veiksmus siunčiamų laiškų kopijos  bus nukreipiamo į specialią el pašto dėžutę

Previous Next
2016-08-11
septyni-metai-7-ta-crm-versija
2015-02-23
Klientų zona - greitesnis problemų sprendimas!
2014-04-09
Skambuciai tiesiai iš Lexita CRM sistemos
2014-03-19
Elektroninis paštas Lexita CRM sistemoje
2014-03-05
Efektyvesni priminimai
2014-03-05
Papildomas užduočių funkcionalumas
2013-10-09
Patogesnis bendravimas su kolegomis
  Konsultacija gyvai