Papildomas užduočių funkcionalumas
2014-03-05Dabar užduotis, jų eigą ir vykdymą valdysite dar efektingiau. Atėjus naujam darbuotojui ar dirbant prie vieno projekto keliems asmenis svarbu ne tik komunikuoti tarpusavyje, bet ir atsakingai vykdyti paskirtas užduotis, todėl sukūrėme papildomą užduočių funkciją, kuri taps nepamainoma pagalbininkė vadovui ar kitiems asmenims, kuriems tenka apmokyti, kuruoti naujus darbuotojus ar tiesiog dirbti kartu prie vienos užduoties.
Kaip tai veikia?
Sukuriant užduotį galima priskirti vieną ar kelis atsakingus asmenis bei sekėjus, kuriems yra paskirta vykdyti ar prižiūrėti užduoties vykdymo procesą. Priskirti sekėjai mato užduoties pakeitimus (atskirai rodoma prie pranešimų), vykdymą, gali rašyti komentarus taip gerinant užduoties vykdymo kokybe bei greitį. Taip pat prie užduoties galima pridėti konkrečias korteles iš sistemos, kurios reikalingos atlikti užduočiai.
Formuojant užduotį svarbu, kad priskirti asmenys ją gerai suprastų, todėl galimas užduoties skirstymas į mažesnius etapus padeda tiksliau ir geriau įvykdyti užduotis taip išvengiant nesusipratimų.
Užduotis galima kurti ne tik bendrai sistemoje, bet ir iš konkrečios kortelės, todėl automatiškai bus siejama su klientu, sąskaita, užsakymu ar bet kuria kita kortele.